اخبار روزفناوری

جزئیات لحظه آخری تصویر رسمی The Nothing (2a) Plus را نشان می دهد که طراحی و راه اندازی دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی آن را به نمایش می گذارد.

جزئیات لحظه آخری تصویر رسمی The Nothing (2a) Plus را نشان می دهد که طراحی و راه اندازی دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی آن را به نمایش می گذارد.

Nothing Phone (2a) Plus قرار است در 31 ژوئیه رونمایی شود، و قبل از رونمایی بزرگ آن، به نظر می رسد شایعات در حال افزایش است. در حالی که گاه و بیگاه اطلاعاتی در مورد گوشی آینده به دست می‌آوریم، آخرین تصویر رسمی نگاه دقیق‌تری به دستگاه می‌دهد و جزئیات زیادی را در مورد سخت‌افزار و ارتقاهای آتی آن نشان می‌دهد.

طراحی Nothing Phone (2a) Plus از طریق تصویر رسمی فاش نشده است، و قرار است با برخی ارتقاءهای کلیدی ارائه شود

Nothing Phone (2a) Plus فردا عرضه می شود، و قبل از رونمایی بزرگ، این شرکت تصمیم گرفت هیچ شگفتی و رمز و راز در طراحی گوشی نداشته باشد و یک تصویر در X که پشت گوشی را به نمایش می‌گذارد. با نگاهی به تصویر، متوجه طراحی Glyph Interface در بالای پنل پشتی خواهید شد که توسط Nothing Phone (2a) و همچنین تنظیمات دوربین دوگانه عقب. در حالی که تصویر دستگاه را با رنگ نقره‌ای نشان می‌دهد، انتظار داریم سایه‌های رنگی بیشتری در زمان عرضه نمایان شود.

Nothing Phone 2a Plus images reveal design and hardware

هیچ چیزی نه تنها تصویر پنل پشتی را که طراحی را فاش می‌کند و گمانه‌زنی‌های جاری را تایید می‌کند، به اشتراک نمی‌گذارد، بلکه چند روز پیش مشخصات دوربین را نیز تایید می‌کند. Nothing Phone (2a) Plus دارای تنظیمات دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی با دوربین جلو 50 مگاپیکسلی و دوربین های دوگانه 50+50 مگاپیکسلی در پنل پشتی خواهد بود. در حالی که این شبیه به تلفن (2a) است، ارتقای کلیدی دوربین سلفی در مقایسه با دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی به یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی است.

ارتقاء دوربین تنها ویژگی کلیدی گوشی آینده نیست، زیرا این اولین دستگاهی خواهد بود که از تراشه جدید مدیاتک Dimensity 7350 Pro بهره می‌برد، که قرار است عملکرد را تا 10 درصد افزایش دهد و گرافیک و جلوه‌های بصری بهتری را ارائه کند. در مقایسه با چیپست Dimensity 7200 Pro گوشی (2a).

Phone (2a) Plus دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 1080p OLED و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. حداکثر روشنایی آن 1300 نیت، دید صفحه نمایش گوشی را در تنظیمات روشن یا در فضای باز بهبود می بخشد. این گوشی دارای نرخ رفرش 120 هرتز است و دارای محافظ گوریلا گلس 5 در بالای صفحه نمایش برای محافظت بیشتر و دوام در برابر خط و خش است.

دستگاه آینده دو نوع خواهد داشت: 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. Nothing Phone (2a) Plus فردا عرضه می شود و مشخصات بیشتری در مراسم معرفی بزرگ فاش خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا